Si es tracta d'un producte molt especialitzat, aquesta tasca de donar a conèixer el producte es realitza en fires. Si els possibles clients són molts concrets i es troben definits clarament aleshores són els mateixos comerciants qui es reuneixen amb els possibles clients amb la finalitat de convèncer-los qui adquireixen el seus productes. Si el producte està pensat per a un consum massiu, alhesores es prefereix optar per mètodes més tradicionals com als anuncis a la premsa, la ràdio i la televisió.
jueves, 27 de febrero de 2020
EL MÀRQUETING
Els experts en màrqueting han de reconèixer molt bé, per una banda, el producte, quines són les seves característiques tècniques i quins aspectes el distingeixen de la competència, i per l'altra, han de conèixer les necessitats dels clients i com el producte que s'ofereix aconseguirà satisfer aquestes necessitats.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
-
La llei d'ohm indica la relació entre la intensitat del corrent, el voltatge i la resistència en un circuit electric. V= I·R Record...
-
Horizontales 2: Processador de textos que forma parte de la suite oficce. 6: Es la unidad de medida más pequeña en la informática. 8...
-
Els experts en màrqueting han de reconèixer molt bé, per una banda, el producte, quines són les seves característiques tècniques i quins asp...
No hay comentarios:
Publicar un comentario